Visst är det svårt att ta foto på sig själv? Ett steg för långt bak så blir kameran bländad och fotot bli mörkt. Ett steg fram så syns inte allt du vill ha med. Höj handen så syns mobilen istället för ditt ansikte. Sänk handen och ditt huvud kommer inte med. Gör en snygg min och du ser löjlig ut. Man bli så trött…

20120706-215301.jpg

Notera punkten i rubriken. Så här blir det. Antagligen. Kanske. Vi får se. Men jo. Det blir nog klänning och sjal. Klädkoden var kavaj och Mattias ska (nog) ha en grå, tredelad kostym med blå/rosa randig skjorta. Ser ni att klänningen har en ficka! Det gillar jag! För övrigt verkar den vara av engångskarraktär, enbart efter två provningar har minimaskor kommit i satinen… Köpa billigt = köpa dyrt som man säger. Sa jag att jag längtade tills jag har råd att köpa kläder med vettig kvalitet?

20120706-221110.jpg

